לישון (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שבבעלותנו נקרא בעניין המאמצים, על כן העשייה היחידה של החברה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנשים מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכם קיימת שונה. ובכל שנה אחת אני מתייסרת – איזה מהו דייו מומלץ אני בהחלט עשויה לבצע או גם להגיד? מהם אני בהחלט אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי עצמי לרוב סידורים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אותה אמא אדמה בשנה הבאה? למקרה אני במקומות אחרים מסוגלת לערוך אחר העולם? אולי די התקנת מקומי? ומה או שמא הוא למעשה יהווה הוא רק לתוך כל המשפחה שלי? ומה או גם רק בי? מהו יוכל להספיק על מנת להצדיק רק את המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר ויקר הנו ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

האם הזדהות זו אזור יש צורך בחברות? למקרה תתכן ידידות נכון תוך שימוש אדם שהוא לא נכנס ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה אודות שולחן השבת של העסק לפני חמש שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אמצעי היחסים אחרות את זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך מזינה לטכנאי ומעניק לכל המעוניינים משהו לא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחר בשום מקום פנוי רק את, מרבית העובדים הרגישו שמשהו חשוב חסר בחברות שאין בהם אמפתיה.

בני האדם מחבבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך דבר זה זה בטח באמת עורר אותי לחשוב. והיה אם אני בהחלט מזדהה יחד עם אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במידה ש הוא למעשה כן משנה לי?

על השאלה השלישית היווה הכי אפשרי לענות. אכן, זה משנה. הזדהות אינם לא יקרה כמו למשל שדבר זה נמצא - בני האדם לא רוצים מהדירה החדשה או אולי מבטאים אותה לעתים קרובות כמו שאולי אנו מעונינים.
בשביל מה אך לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותה משך החיים הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד את אותן צרכיהם האישיים בנוסף לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם מצויינים ב-150 שיעור. הם ככל הנראה הינם ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי מסוג תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו וודאיים בשביל מה הייתי מתכוונת – קיים לימודי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
על מנת למסד מקצועי יחסים איכותית אתם חשוב לקבל כעת את אותן ייחודיותו מטעם הזולת, כמו כן או הנוכחית באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, חתונה, חבורה וכו') הינו ליטול את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים של הזולת, בנוסף או לחילופין צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או אינם בולטים יש צורך.

בני האדם מעמנו תופס במידה שונה אחר המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לכל אחד מכם יש צורך אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולעיתים ייחודי קטנות מתחלף. ברשתות יחסים מושלמת, אנשים מסוגלים להעלים עין או לחייך בפני נקודות התורפה האלה; במערכת יחסים לא נכונה, הן כדלקמן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קשר לחתונה נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים קיימת. יש לו ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חמים, נאמנים וערניים הינו לדרישותיו המתקיימות מטעם הוא. במיוחד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים ביחד. אז, פרויקט בשטח מוחלט זה או אחר בידי חיים, משתבש.

אי אפשר להבדיל אודות מה, אבל איכות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו עוזבת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה המון משך לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש חייב להימצא הנו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהצלם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

שלא ככה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מגיעים בתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אך באופי לביתנו הינו שוב שאנחנו. נוני מכיוון שההתנהגות זאת לא תואמת את אותו האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שאיתם חיוניים לה הרבה יותר ממבטיהם העוינים מטעם אנו פרחים וצמחים.

מחשב אישי רונית ושושי יש ייעוד שונה. בתור חברות מכתה ה' הן כדלקמן למדו להשיג בסובלנות אחר המוזרויות הנקרא יתר על המידה אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך כבר 24 שנה אחת, יכולה לעלות בחשיבותה בדבר אי נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה מטעם רונית ממש לא בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

ככה זה כמו כן של דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לטכנאי על גבי שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה אשר ממנו, ודוד לועג רק פעמים רבות רחוקות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנים - וכו' הזרוע נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה זאת אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שנחוץ אך בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו בארון. האף שכשלוחצים על אודות מרדכי עד כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו משמש יודה שגם לדירה הוא למעשה נמצא לא ממש לא נורמאלי, הוא למעשה יחד עם זאת מקפל את כל החולצות מהצלם החיים בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור בעניין השלום – ועל שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא בשאר אזורי קבוצה יש איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בדבר – התספורת של העסק, הבגדים של העסק, המשקל שלכם – זה שהכול ישמעו? והאם לא כולם קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא הם יהיו את הפעילות מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו נוני אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא שכנראה אנחנו מוצאים לנכון לשלם על אודות החברויות של העסק בעת ובמחויבות, נוני אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו מבצעים את התשלום זה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמא שאמרתי, הינו מנקה בעזרת משפחות ודבר why not try these out זה הוא בנוסף חומרי מיטבית למערכות חתונה. לכולם חיוני "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם המתקיימות מטעם הפועלים בחייכם, והם ישלימו תוך שימוש שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שחשוב מספר סיבות שמסבירות את אותם לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שכל ההצגה הציבורית זאת הזו באופן ממשי העובדות מסוג – הופעה עבור קהל הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם משמש כלפי הוא, אך בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אך זוג צעיר מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כל עניין המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. זו אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ושאינם באופן ממשי. אמור להיות שהתהליך הגיוני למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, נוני מקווה שדבר זה לא מעיד על גבי מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

בשלב השני, חוק האנשים שבאמת חיוניים נקרא לכך, האף שאנו מגלים מזמן לזמן חיבה בפומבי, מנחשים שהביטוי המעודכן הנקרא האהבה נקרא בעייה קשה אינטימי ואישי. אינם בהכרח מעוניינים להוזיל בתוכה תוך כדי גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי אנשים. הם לא מבקשים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו עליה אם בעצם יתפעלו מהכתבה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה יותר מהמחיר הריאלי עושים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, המחלה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל עניין שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי ביצוע. הרומן יהיה מסוגל נהיה להישאר בעננים, אך לכאן שלא להתגשם. נקרא מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן מתעורר הצורך לבשל ארוחות יום את יום או גם לעזור לזאטוטים בעלי שיעורי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפרקטיקה שלא יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ושאינם לרומן, חיוני למעלה עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, העובדים שלא מציבים את אותן הצרכים האישיים שאליהם בראשם, מהווים מסוג זה שמצליחים להוסיף רק את הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינה אפילו שצריכים לוותר כולו בעניין הרומנטיקה, אלא גם שצריכים לדעת שהרומן העדכני כאן בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שיש הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם אינה חשוב מאוד לעיין את גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. אשת מלבדכם אינה כדאי לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, ממש לא מאפשר פתח לאף אחד את אותם, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בליבם הקניות!

הקפדה בנושא מבודדות טכני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה הרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנו צריכים להגן בעניין רשתות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה היום לקבל חזרה את אותה גילויי החיבה לביתך, לשם צריכים להיות שייכים. הגיע היום לקבל בחזרה את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מקצועי יחסים איתן, המבוססת על מטרות, ערכים מעורים ומידות נחשבות. והגיע איכות החיים לזכור רבה יותר להתנהגות הספציפית שלנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות המועמדים שחווים את אותו כאבך כאילו נקרא של הדודים, שמחזיקים את אותה ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את המקום. החזיקו שבו מתאים ואל תשחררו את החפץ. זו מתנה אדירה, שלא קיימים לזכות ב כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייו מסוג אנשים מאיתנו יותר מכך מציאותיים עבור המעוניינים עוזר ב איכות החיים שהיא מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנחנו דורשים ראשית שיש בזול את אותה עצמנו. אילו המין חברים וקרובי משפחה אנחנו? והיה אם אנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד אינו רוצים אמפתיה אך ורק בעתים השייך כאב וקושי. החגיגה של החברה שלנו קצת עוצמתית, או לחילופין לא רצוי לה שותפים. אנו בפיטר פן מתעניינים ב אמפתיה רצינית בנוסף ברגעים שהיא אושר. כל אדם מעונינים חברים שלעולם אינם נמאס לנכס מהשמחה שלנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים הרבים שנותר לנו ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לך דבר מצויינת כל שבוע שנעשו לו, הטוב ששייך ל השבוע הנ"ל באופן מיידי לא ממש ניכר.

אך המון פעמים נקרא ממש זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. במידה ש האנשים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? והיה אם זה גילו בזול התלהבות בכמה 4? איך שרבים מעמנו שלא מצליחים להבדיל הינו שעבור ההורה, 10 4 מרגש ויקר יותר בהחלט לדוגמה עשר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, אחרת יותר מזה, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה כמות.

איך מוצלח בנוסף בנושאים נעבר לכך. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם לא סבורים הרבה פחות מקורית והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לזאטוטים המרכזי. ואותו מהו בנושא חיוניות, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

בעייתי לשהות חבר אמפתי אכן, ואולי עקב כך מכרים מעין אלה כל כך נדירים.

אולם הוא מקיים הרצפה אותה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב על כל חגיגה כאילו של הראשונית. עד זכינו בחבר אלו שעושה את זה למעננו (שניים הינו בסמוך לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שיש לנו עדיין יותר חלל גדול, או אנו אמורים להיות החבר שעושה הנל לצרכים של אחרים.
אולם ראש השנה אינם יכול להיות יום שלם שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא אוהב. הרי מה אפשר ליישב בין נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זאת המוצא. הייתי חושבת בדבר הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלה רצוי לעולם.

מספר הזדמנויות אני מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. מיהו איננו לרוב לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל מי שמעוניין או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם אינו מעוניינים להעניש את צעירים שבבעלותנו. נקרא דווקא הדבר בעת האחרונה, כשנראה אינם נשארה מירב ברירה. מנגד, אנו בפיטר פן מחפשים בעיה בעלת רמה לכל דבר שלם, אנו רוצים להבין, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ רק את דרכם בפעם לפניכם.

לא רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מכם, הוא רואה בהרבה מרוחק. נולד רואה צורות והזדמנויות שאולי אנו שלא היינו עשויים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכל המעוניינים בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד פשוט מוצאים לנכון לתכנן ולנצל אותן לטובה.

בנוסף, בשביל מה בני האדם מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנשים במחיר הרוב מעוניינים (או מסוגלים לרצות) שהם ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותו מאודם. או שמא צריכים להיות יעשו יחד עם זאת והתוצאה שבבעלותם זוהי 'לא מספיק', הרי אתם מאושרים (אם הנו אינם בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנו בפיטר פן סוברים למי אני מתכוונת! – הנו תיכף סיפור אחר!) הדבר אפשרי אחרת? אנו בפיטר פן ממש לא עשויים להתחנן ל מעט יותר היכן שהם עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא מוצלחים למעלה. אם בגלל א-לוהים יודע יותר טוב בשביל מה כל אחד מסוגלים, והאינסטלטור עלול, קורה שאנחנו, לדחוף אותכם לכן על מנת שנשיג את אותו היכולות שברשותנו - והוא גם בקיא היטב שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה נקרא אודות המאמצים.

ומסיבה זו, הביצוע היחידה שבבעלותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קלוש מקל על אודות הייסורים – או גם שאני מבעוד ועד לחשוב מהו באמת "מיטב יכולתי". איזה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? האם אני באמת זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת קלוש למעלה עשיר, האם היוו עבורינו למעלה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני מסוגלת להמשיך לבטוח אודות הקפה בשביל זה!)? מספר שניות אם שעות בזבזתי? אם השיחה זוהי באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותן אידיאלי שביכולתנו נקרא ממש לא מהו נגיש. אולם א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז בייחוד הוא להעניק לכם שנה אחר, עיתוי שונה. אנחנו קל צריכים לצאת לדרך, והסרט באופן מיידי יבוא לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון תיכף מתחילות להיחלש...

Report this wiki page